2011. május 7., szombat

Dedikált, Pásztortűz-emblémás...

...kutyakölykök azonnal elvihetők!

Még van kettő. Illetve nem is volt több, de ezeket kifejezetten kedves olvasóimnak tartogattam. Mielőtt belelendülnék a marketing-dumába, néhány fotó:

Ez Kutyutyu:

Ez pedig Macikutty:


Mint látható, a magamfajta amatőrnek elég nagy kihívás fekete kutyákról jó képet készíteni. Hát, nekem nem is sikerült! :-D Ilyen fotótémáknál értelmét vesztik a jól ismert fehéregyensúly, mélységélesség, részletgazdagság fogalmak.

Szóval ezeknek a kis falnivaló, jó családból származó kiskutyáknak keresek értő, empatikus, gondoskodó gazdát. Lakásban tartás természetesen kizárva.
Az apjuk egy aktív pumi, akit már régebben szóba hoztam a blog folyamán, becsületes neve Buksi. Az anyjuk egy puli, akit Nánásról fajtamentettünk Andival, mert nem voltunk megelégedve a tartás körülményeivel. Ezt  nem úgy kell elképzelni, hogy jól pofánvágtuk a gazdáját, hogy mit képzelsz, te faszkalap, a kutya nem szeretne ehelyett az algás zöld lötty helyett rendes vizet, a penészes kenyérhaj helyett rendes kaját??? Nem, máshogy történt. Meg sem kérdeztük a tulajdonost, hanem Andi lehúzta a nyakörvet róla, betettük az autóba, nyomtam egy kövér gázt és távoztunk. Azt a napokig csodálható bikaláncot el sem hoztuk.

Szóval ennyit a családi háttérről.

Ha szeretne valaki egy dedikált, Pásztortűz emblémás kiskutyát, azonnal szóljon. Most két hónaposak, azonnal elvihetők. Ingyen.

Ha május 20-ig nem lesz gazdájuk, nem is tudom, mit tegyek. Azt hiszem, ragut fogok készíteni belőlük. Tárkonyosan. Élő, webkamerás adásban követhetitek.

És hogy milyen az a Pásztortűz embléma? Hát ilyen!

4 megjegyzés:

lgombb írta...

Imi, a tárkonyosért: ló!!!ló!!!ló!!!! :)

Anikó írta...

Mindig dagad a szívem, amikor megtapasztalom, hogy vannak még nagyon rendes emberek ezen a földön:-)))))
A kiskutyák tündériek, remélem lett normális gazdija mindkettőnek:-)))))

PO írta...

Köszönöm Anikó :-))
Bármilyen rendes vagyok én, akármilyen aranyosak a kiskutyák, azért ma reggel még én etettem őket :-( Kínai éttermek ugyan telefonálgattak, ellenálltam, de komoly gazdák még sehol.
Azon gondolkodtam, nem kéne ez ügyben egy internetes lánclevelet útjára indítani? :-)))

Anikó írta...

De kellene, meg a facebookon közzétenni feltétlenül!!!!! Szerintem lenne jelentkező több is.
Én csak azért nem jelentkezem - és nem mentegetőzésképpen mondom - mert 8 hónapja hoztunk menhelyről egy tündéri kiskutyát Falatkát, a vele való törődés teszi ki a mindennapjaim jó részét na meg a két gyönyörű cicám, imádom őket, teljes értékű családtagok nálunk:-)))))