2011. január 2., vasárnap

ÜNNEPI

Ez az ünnepek körüli blogolás valahogy nem úgy sikerült. Egymás után két fergeteges témám dőlt be.

Karácsony előtt elsétáltam az egyik halbolthoz. Feltett szándékom volt, hogy rácsodálkozok a csak karácsonykor pontyot falók hosszan kígyózó sorára, majd sértődötten hazamegyek és összedobom a kedvenc halsalátámat, konzerv olajos halból, persze. Aztán sajnáltatom magam itt a blogon, hogy ezen a héten nem ehettem rendes halat.
És akkor mi van? Semmi sorállás! Sőt! A hortobágyi lehalászások miatt volt törpeharcsa és csuka is. Vettem hát mind a kettőből, csináltam belőle halpaprikást, a gyerekek majdnem verekedtek a jobb falatokért – dehát két héttel karácsony előtt ez nem olyan ütős blogtéma…

Fejben már megvolt, hogy ezt az újévi köszöntőt úgy kezdem, hogy „Köszöntöm olvasóimat a hülye versikék és a mobilszolgáltatók ünnepén!” És akkor szilveszterkor mi volt? Egyetlen  bugyuta rövid szöveges üzenetet (továbbiakban: röszü) nem kaptam. Ehelyett volt néhány igazán visszafogott, ünnephez illő vers, néhány jó ízlésű jutúbos csatolmány… El voltam ájulva! Úgyhogy én is visszafogom magamat és Kányádi Sándortól hozok egy strófát:

Nem kívánok senkinek se különösebben nagy dolgot.
Mindenki, amennyire tud, legyen boldog,
érje el, ki mit szeretne,
s ha elérte, többre vágyjon, s megint többre.
Tiszta szívből ezt kívánom!


Nincsenek megjegyzések: